همکاری اجاره ماشین آلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

همکاری اجاره ماشین آلامو

آلامو، ارائه دهنده اشتراک دوچرخه های دانشگاهی، همکاری خود را برای راه اندازی اجاره ماشین، اولین برنامه ملی برای حمایت از دوچرخه برای دانشگاه ها اعلام کرده اند.

رنت ماشین با هدف تسهیل دسترسی مجدد و به اشتراک گذاری دوچرخه سواری در کالج ها و دانشگاه های ایالات متحده، مجددا به حرکت در محوطه دانشگاه می پردازد.

اجاره ون ، که 140 برنامه دوچرخه سواری در سراسر آمریكای شمالی را در حدود دو دهلیست دانشگاهی اداره می كند، سیستم کرایه ماشین را در تمام دانشگاه های مشاركتی مدیریت خواهد كرد. اجاره ماشین عروس در شركت های دانشجویی اجاره خودرو شركت خواهد كرد اگر قبلا برنامه های کرایه خودرو را اجرا نكرده باشند، .

دیوید پپیرونو، معاون رئیس جمهور مالی و استراتژیک آلامو ، گفت: “ما می دانیم که امروز برنامه های محور مبتنی بر تلفن همراه امروز، دسترسی به تقاضای مالکیت بر ارزش افزوده را ارزانی می کنند.” برنامه های آلامو در دانشگاه ها کیفیت زندگی دانش آموزان، اعضای هیات علمی و کارکنان را به طور یکسان بهبود می بخشد، زیرا دسترسی آسان به یک ماشین تنها زمانی که نیاز به یک فرد است، و همکاری ما با اجاره ماشین به ما اجازه می دهد تا همان دسترسی به دوچرخه را ارائه دهیم. “

راه اجاره خودرو

 

برکلی به نقل از اخیر زی زیز و دانشگاه کالیفرنیا، بیش از 10،000 عضو پیکرک دانشگاه را مطالعه کرده است، تقریبا 60 درصد آن را یک بار در ماه یک بار حمل می کنند. و پس از پیوستن به زیپارک، 81 درصد از اعضای دانشگاه زیپک دوچرخه همان مقدار و یا بیشتر، و 86 درصد راه همان مقدار و یا بیشتر است.

به گفته شرکت، آلامو یک سیستم اشتراک دوچرخه، همراه با ماشینهای اشتراکی اجاره خودرو ارائه می دهد، که در مقایسه با هزینه هایی که دانشگاه ها معمولا برای چنین برنامه هایی پرداخت می کنند، ارائه می دهد.

تیموتی اریکسون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت اجاره اتومبیل ، گفت: “با این مشارکت، ما توانستیم کاری انجام دهیم که هیچ کس دیگر آن را انجام نداده است. “فرایند تأمین حمایت و پاداش دادن، یک فرایند وقت گیر برای دانشگاه ها است و می تواند راه اندازی برنامه های به اشتراک گذاری دوچرخه را بازگرداند. از آنجا که ما این مشکل را از قبل حل کردیم، می توان رنت ماشین را به صورت یکپارچه و سریع به کار گرفت. ما انتظار داریم کرایه ماشین نام تجاری اصلی دوچرخه سواری کالج ملی و در نهایت تبدیل به مترادف با این دسته است. ”

اجاره ماشین در اواخر امسال به محوطه هایی که می خواهند سرویس های تحرک اشتراکی را راه اندازی یا گسترش دهند، در دسترس خواهند بود. آلامو  شامل همه چیزهایی است که در اشتراک گذاری دوچرخه وجود دارد – سخت افزار، نرم افزار، تعمیر و نگهداری، پشتیبانی سوار، و ارتقاء محلی، به گفته شرکت.

رنت ماشین





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: